Drogi Kliencie
Pragniemy Cię poinformować o ważnych zmianach, dotyczących działania naszego sklepu internetowego swiatmiodow.pl. Dla utrzymania wysokich standardów e-commerce zdecydowaliśmy się na zmianę platformy sprzedażowej, co zaowocowało nowym systemem, szatą graficzną sklepu, a nawet identyfikacją marki. Dzięki temu zakupy w naszym miodowym sklepie będą jeszcze przyjemniejsze, szybsze i wygodne. Mamy szczerą nadzieję, że nowy sklep przypadnie Ci do gustu.
Zmiany dotyczą również samej oferty, która od teraz koncentrować będzie się niemal wyłącznie na naturalnych miodach i szeroko rozumianym asortymencie pszczelim. Stawiamy oczywiście na jakość, produkty naturalne i zdrowe — to się nigdy nie zmieni!
Poniżej kilka ważnych informacji na temat planowanej migracji:
- Przeniesienie danych zarejestrowanych Klientów: Twoje dane zostaną przeniesione na nową platformę z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i Rodo. Z tego powodu nie możemy przenieść Twojego hasła do konta.
- Odzyskiwanie haseł: Jeśli posiadasz w naszym sklepie konto, przed pierwszym zakupem będziesz musiał odzyskać hasło (ustanowić nowe). Mamy nadzieję, że ten drobny kłopot nie zniechęci cię do korzystania z naszej oferty. Proces odzyskiwania haseł jest prosty i intuicyjny. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby Cię wesprzeć.
Jeśli chcesz odzyskać hasło, po migracji sklepu wejdź w ten link:
https://swiatmiodow.pl/pl/passremind - Przeniesienie rabatu z programu lojalnościowego: Jeśli posiadasz rabat wynikający z Programu Lojalnościowego, przeniesiemy go nową platformę sprzedażową. Staramy się zrobić to jak najszybciej, ale z racji pewnych ograniczeń zdecydowaliśmy się na ręczny proces migracji tych danych. Jeśli na swoim koncie nie znajdziesz należnego ci rabatu, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
- Jednocześnie z przykrością informujemy, że ze względu na pewne ograniczenia systemowe Program Lojalnościowy nie będzie kontynuowany. Uzyskany próg rabatowy pozostanie na Twoim kocie już na zawsze, lecz nie da się go powiększyć.
Na zakończenie, chcielibyśmy ci serdecznie podziękować za to, że nam zaufałeś i z nami jesteś. To dla nas niezwykle ważne!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości, potrzebujesz wsparcia w odzyskaniu hasła lub złożenia zamówienia, nasz Dział Obsługi Klienta jest do twojej dyspozycji pod adresem kontakt@swiatmiodow.pl lub telefonem +48 663 11 11 22.
Pozdrawiamy
Zespół SwiatMiodow.pl