Wymiany i zwroty
Istnieje możliwość wymiany lub zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym. Zwrotu lub wymiany zakupionego produktu można dokonać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.1) (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
Zgodnie z treścią ustawy, zwrot produktów dotyczy wyłącznie Konsumentów*, nie dotyczy firm i instytucji. W przypadku firm i instytucji istnieje możliwość zwrotu lub wymiany ale tylko w szczególnych okolicznościach, każdy przypadek rozpatrujemy osobno.
*Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Warunki i zasady zwrotu towaru
1. Podstawą zwrotu towaru jest posiadanie dokumentu sprzedaży
(Faktura VAT, Paragon).
2. Produkt musi być w stanie niezmienionym
3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pismo:
4. Zwracany towar należy dostarczyć na koszt własny: osobiście, pocztą lub za pośrednictwa firmy kurierskiej.
5. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Aktualne dane do wysyłki (prosimy nie korzystać z danych w formularzu)
Świat Miodów
ul. Polna 105
87-100 Toruń
tel. 663 11 11 22
Przypominamy że umowa zawarta na odległość nie obowiązuje w przypadku osobistego odbioru sprzętu w siedzibie naszej firmy, sklepie i każdym punkcie odbioru, dlatego prosimy o przemyślane zakupy ponieważ zwroty nie będą akceptowane.