Darmowa dostawa: brakuje Ci 349,00 zł DOSTAWA GRATIS!
Shopping Cart
Brak produktów
Darmowa dostawa
Brakuje Ci 349,00 złDOSTAWA GRATIS!
Popularne wpisy
Artykuł "Polityka plików cookies", wraz ze wszystkimi podpunktami stanowi uzupełnienie regulaminu i powinien być traktowany jako jego integralna część.
1. Do czego służy?
2. Jakie dane zbieramy, przechowujemy i do czego wykorzystujemy?
3. Udostępnianie danych osobowych Dostawcą Usług i innym organizacją.
4. Jak długo korzystamy z Twoich danych osobowych.
5. Ochrona Twoich danych osobowych.
6. Pliki Cookies.
7. Prawa ochrony i odstąpienia od danych.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Tempest Sp. z o.o. ul. Słonecznikowa 13, 87-134 Stary Toruń, NIP: 8961441235, REGON: 020579929 tel. 601 372 025
Dbając o zgodność z prawem, prawami konsumenta i ustawą RODO zobowiązujemy się do właściwego postępowania w zakresie zbierania, ochrony i wykorzystywania Twoich danych osobowych.
Niniejszy zbiór informacji (Polityka) określa jakie dane i w jakim celu gromadzimy przechowujemy i wykorzystujemy, oraz w jakim zakresie i celu będziemy się nimi dzielili z innymi organizacjami.
Twoje dane mogą być wykorzystywane w przypadku określonych, oferowanych przez nas usług:
dokonywanie zakupów na stronie sklepu swiatmiodow.pl
członkostwa w „Programie Lojalnościowym”
zapisanie się do elektronicznej komunikacji w zakresie marketingu bezpośredniego czyli mówiąc proście do usługi newslettera który wysyłamy do naszych Klientów pocztą elektroniczną e-mail.
Polityka dotyczy także wszystkich form kontaktu podejmowanych pomiędzy firmą Tempest Sp. z o.o. a naszymi Klientami.
Dane przechowywane przez firmę Tempest Sp. z o.o. są przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych Unii Europejskiej (2016/679) ("RODO”) oraz przepisami o ochronie danych osobowych.
Dostawcy Usług
Udostępniając Twoje dane osobowe naszym Dostawcą Usług przykładamy największą wagę do tego, żeby dane były bezpiecznie przechowywane i wykorzystywane wyłącznie do realizacji naszej Usługi. Firmą tym nie wolno wykorzystywać twoich danych do celów własnych, w tym marketingowych bez twojej wyraźnej zgody.
Współpracujemy z wieloma Dostawcami Usług w następującym zakresie:
usługi związane z administrowaniem i rozwojem technologicznym naszych sklepów internetowych,
usługi kurierskie,
usługi związane z przechowywaniem danych (serwery),
usługi płatności, przetwarzanie płatności w sklepie internetowym za pośrednictwem serwisów do płatności online,
usługi bankowe,
usługi związane z marketingiem zewnętrznym, reklamami graficznymi i tekstowymi w sieciach wyszukiwania i w kanałach medialnych oraz w serwisach które udostępniają takie usługi,
Naszym Dostawcom Usług udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają im świadczenie usług na rzecz Tempest Sp. z o.o. i tylko w niezbędnym zakresie. Kilku przykładowych dostawców Usług z którymi współpracujemy: BZWBK, Facebook, Google, Qlink, PayU.
Pozostałe organizacje
Dane osobowe możemy udostępniać innym organizacją tylko w szczególnych przypadkach wymienionych poniżej.
jeżeli musimy udostępniać dane osobowe w celu weryfikacji, wykonywania lub obrony naszych praw;
jeżeli prawo lub władza publiczna wymaga udostępnienia dane osobowe lub dla celów wymiaru sprawiedliwości;
w przypadku restrukturyzacji, przeniesienia własności, lub sprzedaży przedsiębiorstwa;
Twoje dane osobowe są przechowywane tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. W każdym momencie możesz wycofać zgody i zdecydować o usunięciu danych i konta z naszego systemu. Masz do nich łatwy dostęp logując się do Panelu Klienta. Rezygnację możesz też zgłosić telefonicznie lub mailowo.
W celu ochrony Twoich danych osobowych podejmujemy szereg czynności które mają zapewnić to bezpieczeństwo.
Używamy szyfrowania SSL (Secure Sockets Layer) wszystkich strony i podstron w naszym sklepie do ochrony Twoich danych podczas przesyłania i przeglądania naszej oferty,
Zabezpieczamy hasłami oprogramowanie komputerowe w którym używamy i przetwarzamy Twoje dane do realizacji zamówień i kontaktu z Tobą. Między innymi skrzynki pocztowe, dostęp do komputera, do Panelu Administracyjnego Sklepu, Oprogramowania księgowego i sprzedażowego,
W przypadku kontaktu bezpośredniego lub telefonicznego weryfikujemy dane rozmówcy przed podaniem czy zmianą jakichkolwiek danych osobowych,
1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Lista kluczowych naszych Partnerów którzy wykorzystują Pliki Cookies w celu świadczenia dla nas usług:
Google
Marketing internetowy – Personalizacja reklam i ofert w oparciu o twoje preferencje, wykorzystując twoje wcześniejsze transakcje i preferencje.
Statystyki – Zbieranie danych statystycznych na temat twoich zachowań w trakcie korzystania z Usług naszego sklepu internetowego.
Media Społecznościowe - Docieranie do Ciebie za pośrednictwem platform społecznościowych. W celu kontaktu i budowania relacji i zaangażowania.
W odniesieniu do Twoich danych osobowych przysługują ci następujące prawa:
Dostępu do danych - Masz prawo wglądu edycji oraz usunięcia swoich danych osobowych przechowywanych przez nas.
Poprawienie danych osobowych – W przypadku zmiany, lub uzupełnienia danych osobowych,
Ograniczenie przetwarzania danych – kiedy chcesz ograniczyć wykorzystywanie danych ale nie chcesz usuwać konta. Np: w przypadku kiedy nie zgadzasz się na wysyłanie ofert marketingowej,
Sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – jeżeli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Nas lub naszych Partnerów w celach marketingowych, kontaktu lub realizacji zamówienia, na Twoje żądanie ograniczymy ich wykorzystanie lub je usuniemy,
Usunięcie danych osobowych – w przypadku kiedy nie chcesz już korzystać z naszych usług, nie istnieje już potrzeba do przechowywania Twoich danych przez Naszą firmę,
Przeniesienie Danych – Możesz przenieść swoje dane pomiędzy organizacjami takimi jak np. nasza firma. Dane mogą zostać przekazane Tobie lub osobie trzeciej na wyraźne twoje polecenie pisemne,
W przypadku jeżeli jakiekolwiek z przysługujących ci praw odnośnie Twoich danych osobowych będzie niemożliwe do wykonania z poziomu Paneli Klienta, przysługuje ci prawo do zgłoszenia odpowiedniego żądania kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 690 913 180 lub mailowo (adresy do kontaktu email podane są w zakładce kontakt).
Skarga do organu nadzorczego
Dołożymy wszelkich starań, żeby wszystkie problemy i wątpliwości i skargi rozwiązać bez konieczności angażowania w to organizacji i osób trzecich. Masz jednak prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych, na temat sposobu, w jaki wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe. Poniżej znajdują się dane kontaktowe organu nadzorczego.
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO)
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Polska
Tel. +48 22 53 10 440
e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl; desiwm@giodo.gov.pl
Strona internetowa: http://www.giodo.gov.pl/